Pavlův deník – od Toronta po New York

JKM_4874_resize18. února

Už mám sbaleno. Těším se jak dítě na lízátko. Další den vstávám ve 2:30 ráno, abych se vysprchoval, nasnídal a včas dopravil k Deltě. Zápis ze dne 19. bude vznikat v letadle, těším se!!!

19. února

Vstávat ve 2:30, abyste se vysprchovali a pořádně zkontrolovali věci, je otřesný. :-D

Ve 3:30 je sraz před Deltou a ve 4:00 odjezd. Do té doby než jsme měli nastoupit do letadla do Vídně, bylo vše v cajku. Ale potom si Adam Gerndt vzpomněl, že nemá pas, tak jedna skupina hledala Adamův pas a zbyteknastupoval do letadla. Víte, kde se našel? Na záchodě… :-D

Ještě nám zbývá asi 6 hodin do Toronta. Strašně se těším, ale letadlo je nepohodlný. U jsem zkoukl dva filmy a teď hraju Subway :-D. Jsme v Torontu! Je to tu super. Rodina, lasagne, Mňam! J

20. února

Vstáváme v 6:30. Paráda. Dnešní den jsme strávili v Torontu. Viděli jsme CN Tower, fakt velká budova. Potom jsme byli v Hall of fame, co že je hala, kde je Stanley Cup (Originál). Zítra nás čeká koncert ve škole a studování.

21. února

Dnes nás čeká přejezd do Montréalu. Sbormiš říkal, že by to mělo trvat 8 hodin, ale trvalo to 7 i s pauzama. V 5 jsme přijeli do rodiny, která byla zase úžasná. K večeři máme šunku a brambory… Pecka! Zítra vstáváme asi v 8, takže to je v pohodě. Dobrou.

22. února

Dnes měl být koncert ve škole, ale kvůli vánicím není, takže si dáváme zkoušku. Čeká nás dnes pár menších zpívání, takže celkem v poho.

Do rodiny se dostáváme asi ve 20:40 k večeři si dáváme cake a džus. Jinak v Montréalu mluví všichni francouzsky, takže jsem si procvičil fráninu.

24. února

Včerejšek jsem pohužel nestihl zapsat. Dneska vstáváme brzo, jelikož přejíždíme do USA. Ale před tím si dáváme koncert ve škole, kde jsou super holky. Začínáme to tu mít rádi J. Večer zpíváme na univerzitě v Maine. Večeříme hambáče. Nedivím se, že jsou všichni tak tlustí, když zaplatí nějakou částku a jedí, kolik snědí.

25. února

Narozkýýýý! Dnes jedem na nějaký koncert do školy, no uvidíme.

28. února

Vstáváme docela brzo, asi v 7:00. Ke snídani si dáváme cornflaky s jahodama a mlíkem. Dneska nás čekaj dva koncerty ve škole a večer velkej koncert. :-D.

Dneska máme volný odpoledne s rodinou. V pět hodin máme rezervačku v restauraci. Je tam Bruce, sbormiš s Gabruškou, Michal Hanuš a naše rodina. S Danem jsme si dali seak s hranolkama, chteli jsme si dát hambáč, ale sbormiš se na mě tak divně podíval, že jsme si radši dali steaky. Měl bych mu poděkovat, protože ten steak byl suprovej. Koncert trvá 2:15 hodiny s přestávkou, což je pěkná palba. Zítra odjíždíme do Bostonu

1. března

Dneska vstáváme v 8, což je v pohodě. V 9:30 máme sraz u kostela, abychom odjeli do Bostonu, ale předtím, než vyrazíme domu, přijedou jeho vnučky, nádherný holky to jsou, mám s nima i fotku. Pošlou mi ji na email. V 10:00 odjíždíme a sbormiš už zase štve s učením. 2 hodiny se učíme a pak volno. Do Bostonu zbývá asi hodina. Těším se! Večer máme koncert, teda mši.

2. března

První den v Bostonu k snídani máme lívance se sirupem a slaninou. Mňamka… J Dneska máme být na srazu už před jednou. Totiž zpíváme Vivaldiho Gloria, zpíváme to s nějakýma holkama a ještě s 80 klukama, mo bezva. :-D. Koncert má 2 části, na jedné zpívá každý sbor pár písniček. Lidi nejvíce tleskají Jiráskově Kyrie. Koncert končí asi v půl 6. Do rodin, kde nás čeká pizza. Dneska jsem unavený, takže dobrou noc.

3. března

Dnes nás čeká prohlídka Bostonu, ale potom přejíždíme do West Hartfordu, ale před tím se zastavujeme ve Wallmartu, což je americký Tesco. Koupil jsem si strašně věcí, myslím jídla. Teď už jdeme do rodiny. Maj strašně hezkej barák. Dobrou noc.

4. března

Vstáváme v 6:30, to je vopruz. V 8 máme být v křesťanský škole, kde se budeme 3 hodiny učit. Super. Potom máme tříhodinovou zkoušku a potom time až do půl 6, kdy máme večeři. Zase masový koule. To mi připomíná scénu ze Slunce, seno, jahody :-D. Navečeříme se, rozezpíváme se a v 7 je koncert. Jsme trošku unavený, v 9 uléháme do postele.

5. března. Dnes odjezd do Big Applu J)). Mrtě. Do NYC dorazíme asi ve 3. Manhattan je boží, celej New York je boží. Dnes jsme byli na Soše Svobody, ke které se jede loďkou, což je super. Máme kde spát, takže taky super. Estero, to je ta hodná paní z Bostonu, co se o nás stará v New Yorku, nám všem koupila večeři. Celý den je hektický, když jsme se jeli ubytovat, tak jsme vzali jen to nejnutnější a museli jsme jednat rychle, protože tu Patrick nemohl stát. Najíme se a jdeme do postele. Dobrou.