Šimonův deník – 6. kapitola

1556267_10200684854043288_2006947113_oPondělí,24.2.2014
Dneska jsem blbě nastavil budík. Blbá čeština. Měl jsem ho nastavit na půl šestou, ale ja si představil 6:30 a nastavil to tak. Občas se mi to stane. Většinou si toho ale všimnu. Jen né včera večer. Takže kvůli mé „šikovnost“ jsme museli dělat všechno rychle. Vzbudil Daniel nás až v 6:20 a sraz byl v 7:00. Po rychlé snídani jsme se s nimi rozloučili. Arnau jsem ještě řekl, že pokud navštíví zase pce, tak ať dá vědět a ukážu mu český „restaurace“. Dominic nás pak odvezla. Na rozloučenou nás objala a dala pusu na obě tváře. Mě prvnímu.

Cestou do USA jsme měli jednu zastávku v kanadský základní škole. Holky ve věku… no prostě moc málo na mě. Já to fakt nechápu. Nikdy nepotkáme pěkný holky v mém věku. Snad to výjde příště. Jakmile jsme dozpívali poslední skladku, všichni posluchači se rozutekly na oběd. Všechny školy jsou stejné. Potěšilo nás, když k nám přišla jedna holka a poděkovala nám. Kdyby byla o trochu starší, vůbec by to nevadilo. Dostali jsme tam oběd. První teplý oběd za louží. Lazaně byli dobré. Při obědě na nás celou dobu koukaly malý holky. Sem tam nějakej kluk. Když jsme odcházeli našel jsem tam nůžky. Tam jsem je vzal, jelikož moje nůžčičky od manikury se rozbily hned po prvním použití. Pak hurá cesta do USA.

Na hranici jsme byli asi 2 hodiny. Jelikož nám chtěli oskenovat ruce a položit nám pár otázek (jestli jsem byl už někdy v USA), při tom nás natáčeli na malou kamerku.

Přijeli jsme na nějakou univerzitu, kde jsme dostali večeři za 2 písničky. Ó lásko a Jede sedlák. Bylo tam plno jídla. Pizza, Hamburgery a další nezdravé věci, ale to jsem nechtěl. Vím, že si toho užiju až až. S DJ a Kevinem jsme našli plátek štavnatého masa s americkými brambory se zeleninou. Tam jsem zjistil jeden fakt. Amíci mají těžký židle, aby je vůbec unesly. Ale čekal jsem to horší. Myslel jsem, že všichni v USA budu kuličky. Mile mě překvapilo, že jsem občas zahlidnul relativně pěknou holku. Ale chybí mi ČR. Tam člověk občas zahlídne nějakou né moc pěknou holku a tady je to obráceně. A další postřech z USA je, že mají všichni velký zadky. Pak jsme šli zaspívat znova ty samé skladby Brusovi do nějakýho domu, kde byl asi kocert. Brus je asi 80ti letý chlápek, který nás má rád a možná až moc. Připravuje pro nás koncerty. Pomáhal i při turné v USA 2006.

Na konec jsme se ubytovali v nějakým motelu. Wilton lake Inn..Připadám si jak v My name is Earl, jen chybí brácha a jedna postel je tu navíc. Prostě typický americký motel, který vidím v televizi. Sice dveře dost profukují není to špatný. Mám aspoň šampon a sprcháč. Jen si musím vzít i z jiných pokojů, abych měl na celé turné. DJ si zase může vzít ručník, který nechal v první rodině. Jsem v pokoji s Míšou Urbanem, Davidem G a Jindrou Špásem.